Wat verandert er voor mij als huurder, nu de coronamaatregelen aangescherpt zijn?

    29 september 2020

    Je hebt waarschijnlijk de persconferentie van 28 september gevolgd en de wijzigingen in de coronamaatregelen meegekregen. Dit betekent voor ons als sociaal verhuurbedrijf natuurlijk ook iets.

    Wij voeren ons werk uit zoals je dat de laatste tijd van ons gewend bent. Dit geldt voor ons onderhoud en verhuringen (woningaanbod). Dit doen wij op een zo veilig mogelijke manier om besmettingen met het virus zoveel mogelijk te beperken. 

    Wat je merkt, is dat onze medewerkers een mondkapje dragen zodra ze in je woning moeten zijn. Dit doen we omdat we de veiligheid en gezondheid van jou, onze medewerkers en relaties belangrijk vinden. Onze medewerkers werken vanuit huis en onze kantoren zijn gesloten.
    Samen moeten we er alles aan doen om het virus terug te dringen, in het belang van de gezondheid van ons allemaal! We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op ons telefoonnummer 088 995 22 22.

    Zie ook onze veelgestelde vragen over de coronamaatregelen.