Corona en maatregelen
Wij voelen ons verantwoordelijk voor de veiligheid van onze huurders, medewerkers en andere betrokkenen. Onze werkzaamheden doen we met duidelijk afgesproken regels voor jou, onze medewerkers en de bedrijven waarmee wij samenwerken.
Wat we doen lees je in de veelgestelde vragen hieronder. Hoe we dat doen lees je in ons protocol veilig werken.
Let op: we verwachten dat je een mondkapje draagt als onze monteur voor een reparatie bij jou thuis komt.
Corona en maatregelen
- Wat betekent de avondklok als ik een spoedreparatie heb?
- Gaan de projecten nog door om de kwaliteit van de huizen te verbeteren?
- Ik heb door Corona moeite om mijn huur te betalen, wat moet ik doen?
- Ik maak me ongerust en wil graag met iemand praten, heb advies of hulp nodig, wie kan ik bellen?
- Kunnen de liften in onze complexen gebruikt worden?
- Gaan bewonersactiviteiten in de wooncomplexen door?
- Ik ben mijn druppel/sleutel kwijt, hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe gaat de eindopname en het inleveren van de sleutel?
- Hoe gaat het met de overname van spullen in mijn woning?
