Ik heb door Corona moeite om mijn huur te betalen, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je in de problemen komt met het betalen van je huur. Dan kunnen we dit samen bespreken en tot een oplossing komen. Je kunt ons bellen via 088 995 22 22 (toets 2) of mailen naar info@woonfriesland.nl.
Ook kun je bellen met Humanitas voor ondersteuning; bijvoorbeeld bij het aanvragen van regelingen of het op orde brengen van je thuisadministratie.
Dit kan via telefoonnummer: 058 266 66 08 of telefoonnummer 050 312 06 33.
Wij verwijzen je ook graag verder naar de overheidsrichtlijnen en instellingen voor financiële hulp.
Corona en maatregelen
- Wat betekent de avondklok als ik een spoedreparatie heb?
- Wat gebeurt er als ik een spoedreparatie heb?
- Gaan de projecten nog door om de kwaliteit van de huizen te verbeteren?
- Ik maak me ongerust en wil graag met iemand praten, heb advies of hulp nodig, wie kan ik bellen?
- Kunnen de liften in onze complexen gebruikt worden?
- Gaan bewonersactiviteiten in de wooncomplexen door?
- Ik ben mijn druppel/sleutel kwijt, hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe gaat de eindopname en het inleveren van de sleutel?
- Hoe gaat het met de overname van spullen in mijn woning?