Wat gebeurt er als ik een spoedreparatie heb?
Vanaf dinsdag 15 december voeren we alleen spoedreparaties uit.
Enkele voorbeelden zijn:
- Kapotte waterleiding
- Storingen in de meterkast
- Kapot toilet
- Forse lekkages
- Ernstige verstoppingen
- Kapotte cv-ketel
Wat verwachten we van jou?
Het is goed om te weten dat onze monteur alleen mét mondkapje binnenkomt als:
- je, voordat de monteur er is, zorgt dat het raam open staat in de ruimte waar de monteur moet zijn;
- je bij het aanbellen en open doen van de voordeur direct een stap achteruit doet en afstand neemt:
- je vervolgens naar een andere ruimte gaan dan de monteur;
- je geen discussie voert over deze maatregelen.
Hou je je niet aan deze afspraken? Dan moet de monteur helaas weer weggaan en voert hij de spoedreparatie niet uit.
Wat wij van elkaar verwachten, kun je nalezen in ons protocol veilig werken.
Corona en maatregelen
- Gaan de projecten nog door om de kwaliteit van de huizen te verbeteren?
- Ik heb door Corona moeite om mijn huur te betalen, wat moet ik doen?
- Ik maak me ongerust en wil graag met iemand praten, heb advies of hulp nodig, wie kan ik bellen?
- Kunnen de liften in onze complexen gebruikt worden?
- Gaan bewonersactiviteiten in de wooncomplexen door?
- Ik ben mijn druppel/sleutel kwijt, hoe krijg ik een nieuwe?
- Hoe gaat de eindopname en het inleveren van de sleutel?
- Hoe gaat het met de overname van spullen in mijn woning?