Inloggen lukt niet. Wat nu?

    1. Op de website klik je op de oranje knop ‘MijnWoonFriesland’.
    2. Je kiest voor ‘Ik zoek een huis en wil reageren’ en klikt op ‘inloggen’.
    3. Klik dan op de tekst ‘wachtwoord vergeten’.
    4. In dit scherm vul je inlognaam in (is een e-mailadres)* Daarna klik je op de button ‘nieuw wachtwoord aanvragen’.
    5. Je ontvangt nu een e-mail met daarin een link. Daarmee kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.
    6. Na het invullen van je wachtwoord klik je op de button ‘Opslaan’
    7. Op de website klik je op de oranje knop ‘MijnWoonFriesland’.
    8. Je kiest voor ‘Ik zoek een huis en wil reageren’ en klikt op ‘inloggen’.
    9. Vul het e-mailadres in en het wachtwoord en klik op ‘inloggen’. 

    Krijg je de melding dat het e-mailadres niet bestaat? Dan is er een ander e-mailadres bij ons bekend. Probeer een ander e-mailadres. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 088 995 22 22.