Wat verstaan jullie onder spoed bij een reparatieverzoek?
Met spoed bedoelen we een reparatieverzoek waarbij we direct moeten handelen, bijvoorbeeld een gaslek. Is het hang- en sluitwerk van je huis kapot en kun je niet naar binnen of je huis niet afsluiten? Ook dat valt onder spoed.
Neem bij spoedreparaties contact met ons op via telefoonnummer 088 995 22 22, ook buiten kantoortijden.
- Heb je problemen met de stroom in je huis? Voorkom kosten en doe bij kortsluiting eerst de stekkerproef
- Ben je buitengesloten? Dat valt niet onder spoed. Bekijk 'wat kan ik doen bij buitensluiting'?
Reparatie & onderhoud
- Ik denk dat er een lekkage in mijn huis is, wie moet ik bellen?
- Mijn zonnewering is stuk. Komen jullie die maken?
- Mijn inbouwapparatuur doet het niet meer. Vervangen jullie die voor me?
- Er is geen stroom, wat nu?
- Mag ik plavuizen leggen in mijn huurhuis?
- Mag ik een zonnescherm of een screen plaatsen?
- Mag ik een rolluik plaatsen?
- Wie wast mijn ramen?
- Mag ik een schotelantenne plaatsen?
- Hoe ontlucht of vul ik zelf mijn cv bij?
- Hoe ventileer ik mijn huis goed?
- Mijn dubbelglas is beslagen, hoe kan dit?
- Hoe voorkom ik vorstschade?
- Wat is een serviceabonnement?
- Een aanpassing in mijn huis, hoe regel ik dit?