Wat verstaan jullie onder spoed bij een reparatieverzoek?
Met spoed bedoelen we een reparatieverzoek waarbij we direct moeten handelen, bijvoorbeeld een gaslek. Is het hang- en sluitwerk van je huis kapot en kun je niet naar binnen of je huis niet afsluiten? Ook dat valt onder spoed.
Enkele voorbeelden van spoedmeldingen zijn:
- Kapotte waterleiding
- Storingen in de meterkast
- Kapot toilet
- Forse lekkages
- Ernstige verstoppingen
- Kapotte cv-ketel
Neem bij spoedreparaties contact met ons op via telefoonnummer 088 995 22 22, ook buiten kantoortijden.
- Heb je problemen met de stroom in je huis? Voorkom kosten en doe bij kortsluiting eerst de stekkerproef
- Ben je buitengesloten? Dat valt niet onder spoed. Bekijk 'wat kan ik doen bij buitensluiting'?
Reparatie & onderhoud
- Mijn toilet spoelt niet door. Zit het riool verstopt?
- Ik denk dat mijn afvoer verstopt zit. Wat moet ik doen?
- Wat kan ik doen bij wateroverlast?
- Ik denk dat er een lekkage in mijn huis is, wie moet ik bellen?
- Mijn zonwering is stuk. Komen jullie die maken?
- Mijn inbouwapparatuur doet het niet meer. Vervangen jullie die voor me?
- Er is geen stroom, wat nu?
- Mag ik plavuizen leggen in mijn huurhuis?
- Mag ik een zonnescherm of een screen plaatsen?
- Mag ik een rolluik plaatsen?
- Wie wast mijn ramen?
- Wordt een airco met buitenunit toegestaan?
- Mag ik een schotelantenne plaatsen?
- Hoe ontlucht of vul ik zelf mijn cv?
- Mijn dubbelglas is beslagen, hoe kan dit?
- Hoe voorkom ik schade door vorst en sneeuw?
- Wat is een serviceabonnement?
- Ik heb een aanpassing nodig in mijn huis, hoe regel ik dit?